grę mobilną "Książka w grze"

Tego jeszcze nie było 🙂😍 4 dni intensywnej pracy i mamy pierwszą grę mobilną “Książka w grze”💪📱 tworzoną przez uczennice Zespołu Szkół w Polkowicach. Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę przeszły cały proces projektowania gry: od ustalenia celów, poprzez fabułę i określenie bohaterów. Naszym bohaterem stał się Gniewko🛡, giermek Mieszka I⚔️, który przypadkiem przeniósł się w czasie do …. Polkowic😅 i teraz to gracze, którzy będą mieli możliwość zagrania w grę, będą musieli pomóc Gniewkowi wrócić do domu🏠
W grze pojawiają się nawiązania do literatury ze słowiańskimi motywami🌺 oraz historii początków Polski (w tym do grodziska Dziadoszan w okolicy)

Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę Uczestniczki warsztatów, zorganizowanych przez Bibliotekę
…………………………………………………………………………………………………………

Zadanie „Z biblioteką – bliżej kultury” realizowane jest w projekcie Narodowego Centrum Kultury w ramach programu BLISKO (2021-2022).

„Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025”

Good Books