Książka w grze! Powrót do korzeni - terenowa gra mobilna na kanwie motywów słowiańskich- kod QR

Zeskanuj kod i zagraj! “Książka w grze”! Powrót do korzeni. Przeżyj słowiańską przygodę na polkowickim Rynku lub w domowym zaciszu.

Proponujemy grę mobilną w wersji terenowejkanapowej.

Naszym bohaterem jest Gniewko, giermek Mieszka I, który przypadkiem przeniósł się w czasie do …. Polkowic i teraz to gracze, będą musieli pomóc Gniewkowi wrócić do domu, mierząc się przy tym ze słowiańskimi bóstwami i potworami

W grze pojawiają się nawiązania do literatury ze słowiańskimi motywami oraz historii początków Polski.

Terenową grę mobilną można przejść samodzielnie lub rozegrać ją w grupach zorganizowanych (w tym celu prosimy o kontakt z Biblioteką). Kod QR do pobrania gry terenowej jest zamieszczony powyżej.

Kanapową grę mobilną można rozegrać na swoim smartfonie w dowolnym miejscu. Kod QR do pobrania gry kanapowej jest zamieszczony poniżej.

Aby zagrać:

1. Należy pobrać na swój smartfon darmową aplikację Action Track ( https://tiny.pl/76kdn)  i ją zainstalować,

2. Następnie w aplikacji Action Track zeskanować podany przez nas kod QR do gry.

Jeśli chcecie pogłębić swoją wiedzę, sięgnijcie po literaturę z motywami słowiańskimi dostępną na bibliotecznych półkach.

Zapraszamy serdecznie!

Regulamin terenowej gry mobilnej

Zasady gry kanapowej

…………………………………………………..

Zadanie „Z biblioteką – bliżej kultury” realizowane jest w projekcie Narodowego Centrum Kultury w ramach programu BLISKO (2021-2022).

„Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025”

Książka w grze! Powrót do korzeni - terenowa gra mobilna na kanwie motywów słowiańskich- kod QR - wersja kanapowa